Breibijlage bij Knipmode november

Morgen ligt de nieuwe Knipmode alweer bij onze abonnees in de bus, en vanaf dinsdag is Knip november te koop in de winkel. We lieten je afgelopen week al een sneak preview zien, zodat je alvast weet wat je te wachten staat. En voor de oplettende lezer: de breibijlage is ook dit jaar weer toegevoegd! Dit keer 21 truien & vesten, 26 accessoires zoals fijne warmhoudertjes: trendy sjaals, mutsen en beenwarmers. Ook aan de kleintjes is gedacht: kindertruien, een babyslaapzak en een tas. Zowel voor beginners als gevorderden, iedereen kan haar eigen creatie maken!

Hier laten we je alvast een aantal modellen zien:

km special

Alle werkbeschrijvingen vind je HIER.

Alle modellen zijn ook als compleet brei-/haakpakket te bestellen via www.wolplein.nl/knipmode.

 

26 reacties

  • J. Koetsier zegt:
    12 Oktober 2013 om 15:22

    L.S.
    Ik mis op de website de werkbeschrijving van Muts 123, die had ik graag gehad.
    Kunt u mij die mailen?
    Bij voorbaat dank.
    m.vr.gr.
    J. Koetsier

  • Mariette Mulder zegt:
    13 Oktober 2013 om 14:20

    Erg leuke combinatie uitgave van de knipmode !
    Jullie mogen best weten dat ik op het punt heb gestaan mijn lidmaatschap op te zeggen. Ik vind de naai patronen en vooral de combinatie van diverse stoffen echt niet leuk meer. Ook van de kinderknip. Ik wordt er echt niet enthousiast meer van. Wellicht ben ik te lang lid. Zeker 25 jaar
    Ik denk dat deze mening ook gezien moet worden met de wetenschap dat ik een winkel heb in verkoop van o.a. stof, fournituren en breigarens. Jammer dat jullie 'scheepjeswol' niet betrekken in de opzet van de bijlage. Een net iets goedkopere serie breigarens die in deze economisch slechtere tijden zeer in trek is.
    Vriendelijk groetend,
    Mariette Mulder

  • Els van Westbroek zegt:
    13 Oktober 2013 om 14:55

    Hallo,
    Ik vind het weer helemaal geweldig die breipatronen!
    Alleen mis ik drie patronen
    nr 106 van de royal tweedtrui.
    nr 123 van de noorse muts.
    nr 143 van de muts van alpacawol.
    Is dat de bedoeling of zijn ze vergeten. ik ben benieuwd, verder ben ik er erg blij mee.
    Hartelijke groet, Els.

  • Mariannw Star zegt:
    13 Oktober 2013 om 15:20

    Leuk om ook haak en breimodellen in Knipmode te zien.
    Helaas kan ik de werkbeschrijving van Trui 106 niet vinden.
    Komt deze nog op de site te staan?
    Met vriendelijke groet, Maranne Star.

  • jacqueline zegt:
    13 Oktober 2013 om 16:37

    super leuk. ga zeker aan de slag. lekker breien in de winter.
    kan alleen het patroon van muts 143 niet vinden. jammer, of staat die ergens anders?

  • sonja zegt:
    14 Oktober 2013 om 13:10

    Leuk al die breipatronen, was aan het printen bleek vest 124 er niet helemaal op te staan?

    Groet Sonja

  • Nicolet van Harn zegt:
    14 Oktober 2013 om 13:39

    Hallo, Ik vind de knipmode breibijlage heel erg mooi, alleen heel erg jammer dat de patronen niet in verschillende maten staan beschreven.
    Ik vond nl trui 150 heel erg leuk maar deze staat alleen beschreven in maat 36/38 en mijn maat is maat 42/44.
    Graag jullie reactie.Met vriendelijke groet Nicolet

  • Evelien Morren zegt:
    14 Oktober 2013 om 13:56

    Hallo, laat ik nou net kiezen voor de trui nr. 106. Maar ik zie nergens de werkbeschrijving.
    Zie ik het fout en kunt u die alsnog naar mij doormailen?
    Alvast hartelijk bedankt.
    Groeten Evelien

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:14

    Hoi Evelien

    Hij staat er inmiddels tussen!

    Excuses voor het ongemak!

    Groetjes Lieneke
    Online Manager

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:16

    Hoi Nicolet

    Hier kun je Wolplein voor mailen:
    info@wolplein.nl

    Wellicht dat zij je aan de andere maat kunnen helpen!

    Excuses voor het ongemak!

    Groetjes Lieneke

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:17

    Hoi Sonja

    Hij staat er inmiddels tussen!

    Groetjes Lieneke
    Online Manager

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:20

    Hoi Jacqueline

    Hij stond nog niet online, excuses! Inmiddels staat het patroon wel op de pagina van de breibijlage.

    Groetjes Lieneke
    Online Manager

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:20

    Hoi Marianne

    Hij staat er inmiddels tussen!

    Groetjes Lieneke
    Online Manager

  • Lieneke zegt:
    14 Oktober 2013 om 18:20

    Hoi Els

    De patronen staan inmiddels online!

    Groetjes Lieneke

  • Mea Kok zegt:
    15 Oktober 2013 om 15:25

    Geweldig, al die breipatronen. Ik heb ze mijn collega's al laten zien en ook zij waren enthousiast over de modellen. Voor een creatief-opleiding op de vmbo-school waar ik werk, ga ik kopie├źn maken van de tassen. Ook erg leuk!!

  • Gilda Groothuis zegt:
    16 Oktober 2013 om 10:56

    kan de patronen niet uitprinten wat nu ?

    groetjes

    Gilda

  • Thea zegt:
    16 Oktober 2013 om 14:08

    Geachte redactie

    Leuk idee die gebreide tasjes, erg leuk, alleen kan ik de uitleg (van de symbolen) bijna)) niet lezen, ook niet bij sterke vergroting. Hoe kan ik dit verhelpen?

    groetjes Thea

  • Lieneke zegt:
    18 Oktober 2013 om 17:26

    Beste Thea

    Kun je ons een mailtje sturen? Misschien dat we je op een andere manier kunnen helpen!

    Ons mailadres is shop@knipmode.nl

    Groetjes Lieneke
    Online Manager Knipmode

  • Heleen zegt:
    11 November 2013 om 22:54

    Beste Lieneke,

    Wat een leuke breipatronen. Ik heb het vest (115) gebreid en ben nu op zoek naar de gesp op de foto.
    Kun je me vertellen waar ik deze kan kopen en hoe moet dit aan de trui gemaakt worden. Ik kan me nog geen voorstelling maken hoe de vest dicht gemaakt word door de gesp. Misschien wil jij me een beetje wegwijs maken...??!!
    Bvd.

    Groetjes Heleen

  • Heleen zegt:
    18 November 2013 om 07:43

    Hallo Lieneke,
    Ik heb patroon116 gebreid en kan de sluiting jiet vinden. Kan jij me vertellen waar ik zulke sluitingen kan vinden?
    Bvd.
    Groet, Heleen

  • lou bontens zegt:
    23 November 2013 om 22:40

    Kan iemand me aan het kabelpatroon helpen van model 106?

  • Marjolein zegt:
    27 November 2013 om 22:00

    Ik ben trui 150 aan het breien en kom tot de conclusie dat de kol niet beschreven staat.
    Hoeveel cm moet de kol lang zijn. Ben er nu mee bezig
    Groet marjolein

  • maaike zegt:
    5 December 2013 om 16:34

    Hoi Marjolein, ik stuur je bericht door naar de redactie van Knipmode. Zij zullen je bericht beantwoorden. Groetjes Maaike

  • m.veenstra zegt:
    31 December 2013 om 16:10

    Ik ben vest nr.152 aan het breien mar de beschrijving van de kraag staat niet op het patroon.Met welke steek moet hij gebreid worden en hoeveel centimeter lang.Moet de buitenkant omgeslagen worden en moet hij aan het vest vastgezet worden?Of zit de kraag los.

    Groeten Marieke

  • Anneke Vlassak zegt:
    5 Januari 2014 om 21:01

    Erg leuk, die breibijlagen.
    Wel lastig om de beschrijving te vinden. Waarom staan ze niet gewoon in een boekje?
    Net zo handig
    En hoe kom ik nu nog aan een patroon uit de brei-editie van november 2012

  • Karien zegt:
    17 Maart 2014 om 15:46

    Klopt het dat bij trui nr. 101 het aantal steken van voor- en achterpand voor alle maten gelijk is?